Vi är inte snyggast!

Jaha-ja. Nu har britterna gjort någon form av "marknadsundersökning" som visar att de svenska kvinnorna inte är vackrast eller snyggast i världen. De vackraste och snyggaste är de amerikanska kvinnorna. Den bedömningen görs på basis av Hollywood-kvinnorna. Jojo, just dessa.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

På andra plats hamnar Brasilien och detta p g a den enorma anhopningen av supermodeller från detta land, typ - Gisele Bündchen, Miranda Kerr och Adriana Lima. Hela tre stycken!

Spanien hamnar på tredje plats och på fjärde och femte plats hamnar Australien resp Italien. Och slutligen hamnar Sverige på sjätte plats.

Jag bara äääälskar den här typen av "marknadsundersökningar". De är så upplyftande och viktiga för vår fortlevnad och så får vi ju en liten fingervisning om att du ska vara sönderopererad och botoxad eller en supermodell från Brasilien för att klassas vacker i vår underbara värld.

Och råkar jag nu nämna att jag inte tycker att många av dessa sk supermodeller egentligen är så snygga vid sidan av modellbilderna, så ses det som någon form av avundsjuka. Dessa tjejer (och killar förstås) har något som många saknar. De är fotogenic, vilket innebär att de blir jävligt bra på bild (och viss retuschering!). Så, nej, de är inte per automatik så himla vackra och snygga i verkligheten.


Demi jag-har-aldrig-opererat-mig-eller-använt-botox Moore. Jag skulle vilja veta hennes hemlighet. Hur lyckas man vid, snart 50-års ålder, se yngre ut än då man var 20? That´s a secret to know! Hon kanske använder alger både utvärtes och invärtes...?

Like to know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0