En snabb recension av filmer

Wolfman - tråkig och besvikelse. En mörk, långtråkig varulvsfilm. Pengarna hade lagts i varulvseffekterna, dvs vi fick på nära håll se hur huvudrollsinnehavarna förvandlades till håriga, stortandade, blodtörstande skämt. För övrigt var det mörkt, mörkt, mörkt och inte en glimma ljus sipprade igenom filmduken. Jag såg knappt skådespelarna. Suck!

Sherlock Holmes - såg ca 30 minuter, somnade. Denna halvtimme fick inte mig att reagera, men tror att hela filmen trots det kan vara sevärd, men kanske inte mer. Låter mina spydigheter och besvikelser vara osagda. Robert Downey jr var bra i rollen ska jag bara tillägga.


 






Kommentarer
Postat av: Isabella

Om du bara hållit dig vaken, så hade du sett att sherlock holmes var riktigt braa! Det tycker jag i alla fall :) Puss!

2010-07-07 @ 21:32:51
Postat av: mamma

Jaså, men jag skrev ju att den förmodligen är ganska bra om man hinner se hela filmen innan gluggarna blockeras av skinn... ;) Puss, min sköna!

2010-07-08 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0