Det kommer tider då man hinner

göra sånt man tycker är kul och inte ett måste.

Jag inser att min tid för bloggandet har minskat. Visst har jag mycket att skriva om, men fan tiden har jag inte mycket av. Det kommer. I hope.

Jag ska här samtidigt uttrycka min uttråkning mot vintern. Jag är trött på snön och kylan. Hur jäkla fint det än må vara då solen skiner och låter det vita gnistra i strålarna. Vackert, men tröttsamt. Det är kallt. Det är snö överallt. Jag måste byllsa på mig jättemycket kläder för att inte frysa. Snoret rinner av kylan. När jag går, känns det som om det tar 10 minuter extra att ta sig fram från A till B, speciellt då vi fått nysnö. Halk bakåt, ett steg fram, halk bakåt... Det är ett rejält träningspass att vara ute på promenad då. Förmodligen det enda positiva med det vädret... Änderna fryser och svälter i denna kyla. Tågen slutar fungera (vilket är en jävla gåta, då norra Sverige upplever denna typ av vinter varje år och deras tåg fungerar...).

Äh, jag skulle kunna rapa upp en väldans massa minus med vintern, men struntar i det. Det enda jag skriver är att jag läääängtar efter våren och sommaren. Må denna sommar bli riktigt varm och skön!

Väl mött!

 


Västindien funkar...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Även jag är trött på vintern och kylan nu och jag brukar önska att vi någon gång fick en riktig vinter....

2010-02-22 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0