Min lilla Milla

Jaha, vad säger man om denna lilla galning. Jo, att det är en av världens underbaraste tjejer med jävligt morbid humor. Hon tvekar absolut inte att visa och säga vad hon tycker och tänker. Det hon vill ha sagt, på gott och ont, sätter hon t o m ut på youtube.com.

Hon är absolut inget emo eller självmordsbenägen med förkärlek för att rispa sönder sina armar eller andra delar av kroppen. Hon skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker om henne. Hon går sin egen väg. 

Men hon tillhör också kategorin: "Världens goaste individer". Det kanske är svårt för en utomstående att förstå, men vi som känner henne vet.

Vi som känner henne vet också att hon gör intryck. Två av sveriges fjortisbloggare har laddat ner hennes youtube-klipp och tror på fullaste allvar att Milla vill och längtar efter att var som dem. Så fel det kan vara. Men hon gör intryck, tjejen. Sen kan man ju givetvis diskutera hennes humor. Det kanske inte är så smart att sätta ut youtube-klipp där man (även om det är PÅ SKÄMT) gör en lista på fjortisbloggare man vill ta död på. Hon kunde ha sagt något vettigare, för det har hon kapacitet till.

Men det är min lilla hårdrocksälva i alla fall.




Kommentarer
Postat av: MILLALAINEN

Åh Tanja, vilket gulligt inlägg om mig :) hahaha.. jag vet att jag är lite dum men jag ville verkligen visa hur lätt man kan bli "känd" och på vilket patetiskt sätt man kan bli det. Detta är ju naturligtvis Kissie bästa exemplet på men jag ville pröva själv. Jag red på hennes berömmelse :D. Tack för de fina orden, du är grym!

2009-09-03 @ 19:19:08
URL: http://millavanerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0