Middagen hos mamma och nästa vecka

Middagen var ju så god som jag hade förväntat mig. Tacopaj och till efterrätt hade hon gjort cheesecake med hallonsmak. Herre-min-guuud, vad gott! Hemma hos mamma får man väldigt sällan färdigköpta grejer, det är egengjorda godsaker som smälter i munnen och ger en smakupplevelser utan dess like.

Gott i stora mått!

I morgon är det dags för en ny vecka med nya möjligheter.

Jag ska följa med mamma och titta på en lägenhet i morgon. Hon är väldigt förtjust i den och då jag sett bilderna från lägenheten förstår jag varför. Stort, nyrenoverat och luftigt. Fräscht och fint.

Jag ska, redan i kväll, börja knåpa på min c-uppsats. Jag ska träffa min handledare på fredag och få lite tips och råd inför det fortsatta arbetet. Imorgon börjar också min vfu-period. Det handlar bara om fyra veckor, så det går väl an. Och så trivs jag ju med arbetskamraterna, så det hjälper ju till.

På onsdag och torsdag kväll har jag finska, grammatik och fonologi.

Till torsdag har jag en tenta jag egentligen ska skriva, men vi får se hur det artar sig. Den kan jag lämna till senare tillfälle. Å andra sidan så skulle det vara skönt och ha den gjord. Nåja, vi får se.

Jag längtar dock redan nu till fredag. Då ska jag och Patrick till Stockholm och bara njuta av varandras krop..sällskap, menar jag. Vad vi ska göra? Det återstår att se. Vi gör det som faller oss in.

Det var i stora drag min kommande vecka.

Härliga grejer det där.

Kramia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0