Lustiga grejer

Här sitter jag och beundrar mina otroligt givande, förnuftiga och kloka inlägg. (Jag har väl nämnt att jag är ödmjuk?) Vad månne mina ögon se? Sashas dator, som jag för tillfället lånar, visar att mina inlägg ser helt f***ed up ut. Vad händer? Inte fasen ser det ut så här när jag använder min dator eller annan dator.

Om jag använder typsnittet, t ex "kommer inte på något just nu", så ska det typsnittet se likadant ut i alla datorer, eller?

Jaha, nu kan jag inte somna. Huvudvärken är på väg. Hur ska detta gå?

Eller det kanske finns värre saker att oroa sig över?



Ok, det finns värre...


Kommentarer
Postat av: v e v v e

Hur är läget med dig idag? :)

2009-09-04 @ 23:39:18
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Isabella

Det är så mamma, att alla har inte en så ny och bra dator som moi(jag tror ödmjukheten går i arv!) så på äldre datorer som inte har de typsnitten ser det annorlunda ut! Puss!

2009-09-05 @ 01:09:30
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0