Kameler

När Isabella var till Gambia med mamma, blev Isabella erbjuden att köpas för ca 50 kameler. Det är så typiskt för barn att vara egoister. Tänkte hon på mamma då? Nej. Inte ens min mamma tänkte på mig.

Så nu väntar jag på att hon ska utbilda sig och börja försörja mig. Jag hade nämligen också förhoppningar om, när hon var liten och spelade tennis, att hon skulle bli tennisproffs. Men nej. Inte det heller.

Barn är bra egoistiska.

Inga kameler. Inget proffs. För att hon inte ville?

Jag då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

För 50 kameler, aldrig? Oom de hade tiodubblat sitt bud så hade jag väl kunnat tänka mig.... Det hade varit en syn, jag ridande hem på en kamel och 499 kameler efter...

2009-09-05 @ 22:57:04
URL: http://krimskramskrumelur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0