Fortsättning

Jaha-ja. Då fortsätter min rensning. Blev ju inte färdig igår, även om jag fyllde fyra pappåsar i bredden med papper och annat crap som ska kastas.

Tjoflöjt, vad roligt! Not.

Nä, det är ingen idé och ställa mig frågan hur fasen jag lyckats spara allt. När jag slutade på Stålfors fyllde jag även där svarta soppsäckar med onödiga ha-grejer plus att jag gav bort mycket till mina kollegor.

Jaja, mycket tjat om det nu, men jag blir lite imponerad av mig själv när jag lyckats samla på mig. Fiint sörru!

Nä, nu är det dags!

Kramia!



Kommentarer
Postat av: Anonym

till din senaste kommentar: man kan ha handbromsen på i nedförsbacke

2009-09-12 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0