Det är fredag idag

Det är fredag. Klockan är 19.00. Isabella har precis sprungit ut till den väntande bilden, som ska ta henne till förfesten innan utgång.

Jag sitter och ska förbereda mig för att plocka ihop lite grejer och börja röra mig mot stan, hem till Patrick. Julia börjar bli lite trötter tror jag och det kan vara skönt för henne att varva ner innan läggdags.

Evelina och Josefin ska vara här hemma och...och...ja, de gör det de känner för att göra. Nä, inte riva kåken, men det förväntar jag mig inte heller. Mina tjejer är bra, så det så.

Så, det var lite kort om mindre intressanta saker för er att veta, men desto mer intressant för mig.

Kalas!

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0