Balkongen

Just nu har jag en herre hemma hos mig som ska laga balkongen. Det är handtaget och därmed låsanordningen som inte funkar som den ska. Ändå har den blivit utbytt en gång tidigare. Vi får väl se hur länge den här fungerar. Gamla lägenheter, allt rasar förr eller senare.

Jag har kikat lite på lägenheter. Nästa lägenhet som jag flyttar in i, ska ha stort badrum, separat toalett och stort kök och en jävla massa garderober. Det sistnämnda brukar det vara bristvara av. Jag förstår inte varför. I vår nuvarande lägenhet finns det bara två garderober och en klädkammare - i en fyrarummare. Korkat. Hur hade de tänkt? Hur ska man få plats med allt? För även om jag inte hade alla de kläder jag har, så skulle platsbristen ändå vara jävligt tydlig. För det är ju inte bara kläder som ska förvaras. Det kan man ju faktiskt se tydligt i reklamen nedan...




Garderober kan ju ha olika funktioner, som sagt. Kläder eller öl, kläder eller öl...?


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Hos mamma och pappa har de åtta garderober i hallen, det var ett plus hemma hos dem ;)

2009-09-02 @ 15:52:54
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0