Idag har jag

jobbat med finskan. Är före med uppgifterna, vilket känns bra.

Jag har varit till min partnerskola och fått Vfu-häftet ifyllt. Fick bra vitsord, vilket jag tackar ödmjukt för.

Jag har lämnat och hämtat böcker.

Jag har hämtat en hemtenta, vilken jag lika gärna hade kunnat skippa. Den hemtentan ger jag inte mycket för och rättningen gjordes av en lärare som knappt kan svenska. Känns ju trovärdigt och tryggt. Nåja, den är godkänd. Får duga.

Jag ska skicka ett brev till Försäkringskassan. Måste bara köpa ett frimärke.

Jag har lämnat in Vfu-häftet. Duktig jag är.

Nu sitter jag och skriver en massa skit, bara för att jag kan göra det.

Jag sitter och lyssnar på Josefin och Isabella som sjunger något helt meningslöst crap. Texter som: "...jag har smittat min kniv med hiv..." "Zlatan och Ulf Lundell skulle på ett Ku Klux -möte..." Tydligen har de hittat dessa inspirerande låtar med dessa djupa texter i Juhos dator. Tjejerna har ockuperat Patricks lägenhet.

Nu vet ni. Helt ointressant.

Men jag ville bara informera er om hur livet ser ut idag. Nu ska jag hem och fortsätta med pluggandet och eventuellt ta och städa igenom badrummet. Måste rensa i avloppet. Kanske skulle det behövas lite stambyten i de gamla hus vi bor i. Jaja, jag hinner väl flytta därifrån innan.

Så, nu får det räcka med viktig samhällelig information för denna gång.

Lite klämkäckt säger jag:

"Tack och hej, leverpastej!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0