Det kalla är på väg...

Fy fasen vad det är kallt ute. Gillar inte alls, ska jag bara upplysa er om. Det var så nice när det var lite lagom kylslaget och solen sken så där underbart värmande, men nu...? Nä, inte alls lockande att trampa iväg på morgnarna.

Jag träffade på en kompis på högskolan, som planerar att dra iväg ca 4 månader till varmare nejder. Detta gör han varje år och oftast hamnar han i Asien, av förståeliga skäl. Om jag är avis? Jupp, så in norden. Han jobbar och sliter, sparar pengar och så unnar han sig en trevlig liten resa. Rätt tänkt, tycker jag.

Men lite avis är jag allt...varmt och skönt. Manana, manana.



Kommentarer
Postat av: Isabella

Nej, nu tycker jag att du ska skriva mamma! Det har gått för lång tid nu!



Puss, love you!

2009-10-05 @ 17:37:00
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0