Hjärnan

Nu är min hjärna som en uppblåst ballong. Där inne finns det ord, ord och åter ord, som ska struktureras upp och bilda meningar. Det känns som att det är en omöjlig uppgift för tillfället, så nu ska jag lägga mig för att sova och vila de små arbetande cellerna. Det är en hel verkstad som ska knåpa ihop en c-uppsats i mitt kontor. Och till det ska en annan examensuppgift modelleras, men först tar jag finska grammatiktentan imorgon och fortsätter med pärlandet av fina, vetenskapliga meningar till den studien jag ska så småningom bli färdig med.

Gonatt på er och hoppas natten blir en fin upplevelse...



http://zerblatt.org/images/foto/diverse/struts.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0