Förkylning

Svininfluensa, eller inte? Nuförtiden får man tydligen ingen annan influensa förutom svinis. Så det är väl det jag har och lider av. Eller inte...

Nä, det är ingen synd om mig. Jag ville bara meddela er att jag varit duktig. Med en underbar förkylning, som både slagit ut hörsel (det är som vacum i öronen) och fått tår- och näskanalerna att rinna och täppas igen vartannat, kroppens muskler (som jag sällan använder mig av) har gjort sig påminda av en ihärdig värk, men trots detta så har jag ändå gjort det jag skulle ha gjort. Är det inte fantastiskt? Jag blir så imponerad, så jag finner inga ord.

Är det för att jag är kvinna? (hehehe!)

Nä, inget ont om er grabbar. Vi vet ju hur ni upplever en förkylning...ungefär som att kläcka ur sig ett 4-kilos bebis genom rectum... ;)





Jo, lika vacker känner jag mig när snoret rinner, som ur en läckande kran. Röd under näsan efter alla snytningar.

Vajert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0