Uppsatser och åter uppsatser...

Sitter här och försöker skriva färdigt på min första uppsats för denna vecka. Hittar ingen inspiration. Suck! När den här är färdig är det bara att kasta sig över nästa. Åter suck! Måste hinna med båda till fredag, eller snarare den första vill min ventilationskompis ha imorgon. Hon får läsa igenom den ge mig bra konstruktiv kritik. Det är hon otroligt duktig på, min söta kursare,Sofia.

På lördag ska vi åka till Polen. Det ska bli spännande. Vi ska läsa en kurs som heter Citizenship Education tillsammans med bla studenter från Polen, Holland, Stor Britannien och Portugal. Det blir en tuff vecka med långa studiedagar, men jag ser trots det fram emot resan. Om inte annat så får jag ju verkligen öva på min engelska, som hunnit bli aning rostig under åren som gått. Jaja, jag har min tolk, Sofia, med mig. Niemas problemas! Och polsk rödvin kan väl vem som helst beställa, eller, det var ju inte därför vi åker...

Nu ska jag ju egentligen ha ro att skriva. Det är så tyst i lägenheten, vilket hör till ovanligheterna.;) Tjejerna är och tränar med deras pappa och pappas sambo. (Jag kanske också borde träna, men men...:) ) Vi hann prata lite om Isabellas student och kom fram till att mycket hinner vi göra när jag kommer hem. Haha! Varför vara ute i god tid när man kan göra saker precis innan. Jag i ett nötskal. Jobbar bäst under press. Nåväl, det som ska planeras gör vi i ett nafs.

Jaja, det är nog bara och ta tag i skrivandet och slutföra första akten. Andra akten påbörjas imorgon.



Väl mött!



Kommentarer
Postat av: evelina

jag kommer sakna dig när du är i polen.. vad ska jag göra utan mamma?:(

2009-05-20 @ 00:44:07
Postat av: Anonym

massor!;) Nu får du inte säga såna saker, om du inte vill att jag ska gråta...:( puss

2009-05-20 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0