Strängnäs

Igår blev det en liten utflykt till Strängnäs. Vi åt och gick omkring och njöt av den lilla staden. Vädret var varmt och behagligt och de minsta barnen (Julia, 4år och Evelina, 15år) fick tid att leka i lekparken. Heh! Vet faktiskt inte vem av dessa två töser som njöt mest av lekparken...;) Underbart! Jag tycker att det är så förbannat underbart att Evelina fortfarande vågar och vill vara barnsligt förtjust i att våga vara ung och oskuldsfull. Idag ska ju många toåringar vara så himla vuxna och glömmer bort att ,den kommande, vuxentiden är lååång. Njut av att våga vara den du är. Oavsett ålder, givetvis. För inte är det bara barn och unga som ska behålla barnasinnet, även vuxna behöver det.

Jupp, skönt var det i alla fall. Inte för att jag fick något skrivet på min andra uppsats. Och jag ska väl ärligt säga att den förmodligen inte kommer att bli klar idag heller, men det skiter jag faktiskt i. Fan, den hinner jag skriva en annan gång. Eller..tja, vi får se vad som händer. Lite ambivalent, känner jag...



En vacker bild, tagen i Strängnäs, av Isabella (mobil).

(Evelina vill att jag ska skriva att hon är bäst, och det gör jag då hon faktiskt är det..;) )

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0