Finland

Jaha, så nu är man här. Hitkommen i onsdags. Mormor såg blek och emlig ut när vi kom. Det var en smärre chock och se henne. Det var ca 3 år sen senast. Nåväl, hon har blivit rosigare om kinderna sedan första dagen.Visst hjälper det att vi är här. Vi som  är den enda familj hon har.

Evelina fyller 16 idag. Jag väckte henne med frukost på sängen och sång. Sången vet jag inte om det direkt var skönsång, men lite ljud kom från strupen och det var från hjärtat. ;) Jösses vad tiden går. Min yngsta är 16 och jag är bara 25. Vet inte riktigt hur den ekvationen går ihop, men den funkar för mig. Heh!

Nu ska jag iväg och posta min sista uppsats till högskolan. Känns skönt. Sen är det bara att ta tag i nästa projekt. Underbart.

Väl mött alla ni goa människor!

Kommentarer
Postat av: evelina

hahah :D du är bara 25 jaaa ;)

2009-06-03 @ 20:51:35
Postat av: Isabella

Haha, gapskrattar här!



Men som sagt, man är så ung som man känner sig!



Älskar dig! Puss!

2009-06-04 @ 02:44:02
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0