Färdig -sova

Nu är jag äntligen färdig med första uppsatsen. Skönt som fasen! Nu är det bara att läsa igenom, skicka till soff-i-propp för genomläsning  och sedan skicka in den till läraren. Ack, vad enkelt. Nu är det bara att kasta sig över nästa uppsats. Underbart. Jag bara ler...;)

Imorgon är en ny dag. Härligt! Nya friska tag och steg styr vi kosan mot jobb och plugg. Jag måste erkänna att jag är lite sugen på att gå ut på kvällen. Det är lite rock ´n rollia på RAW, men..hmm.. det är ju det här med plugget. Nåväl, vi får väl se, sa blinde idioten.

Är jag trött? Tja, kanske. Känner jag efter så är jag nog det. Kanske dags att dra igen gluggarna och förbereda sig för morgondagen med en utvilad kropp och själ.




Gonatt all goa uvar! Hoppas John Blund besöker er med drömpulver som ger er vackra och harmoniska drömmar. Låt själen vila ordentligt nu.

Väl mött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0