Sex och samlevnad

85 sätt att säga nej

Jag skulle verkligen vilja, men...

  1. Jag måste borsta tänderna på min katt.
  2. Jag har vigt mitt liv åt pastapassande.
  3. Jag vill spendera mer tid med min mixer.
  4. Presidenten sa att han kanske skulle titta förbi.
  5. Killen på MTV sa att jag inte skulle gå någonstans.
  6. Jag har en karma-transplantation att gå igenom.
  7. Jag vill göra färdigt min getostskulptur först.
  8. Min undulat ska spela bowling i kväll och jag har lovat att bära väskan.
  9. Det har väl inte varit rätt mot alla andra.
  10. Jag håller på och sätter samman en grid enligt instruktionen på baksidan av
    lådan.
  11. Jag har gått med i en aerobicgrupp som skriker varje kväll klockan tio.
  12. Det har skett en rubbning i Kraften.
  13. Jag måste gå ner till polisstationen för att se om jag fortfarande är
    efterlyst.
  14. Jag håller på och lär min vessla att joddla.
  15. Jag måste kolla bäst-före-datumet på mina mjölkprodukter.
  16. Mitt abstinensbesvär för körsbärsostkaka gör mig ganska asocial.
  17. Jag har planerat att åka till Obs! och prova handskar.
  18. Mina vaxkritor har smält ihop till en enda stor klump.
  19. Jag kollar hur länge jag kan hålla igång utan att säga "ja".
  20. Jag håller på och tränar på att vara allmänt otrevlig.
  21. Min overall ska undersökas idag.

Källa: www.skrattnet.se

Det kanske är egentligen det här de australiensiska männen vill ha sagt...? De gjorde listan kort. "Vi föredrar mat!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0