Mina tjejer


Mina tjejer. Det här är en av mina absoluta favoritbilder. Fasen vad den säger mycket om den kärlek som dessa två systrar känner mot varandra. Alltid, när jag ser på den här bilden, berörs jag så otroligt mycket.

Det är den vackraste av alla gåvor, att få barn. Och den kärlek och stolthet jag känner för dessa två individer kan egentligen inte ens beskrivas med ord. Om jag säger att min kärlek är lika stor som universum, så kanske vi berör lite av storheten och privilegiet med att få älska dessa två unga juveler.

Tack för att ni finns.

Kärlek!/ Mamma

Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar dig mest mamma <3<3

2009-06-16 @ 03:05:24
Postat av: mamma

Älskar dig med, det vet du! Puss

2009-06-16 @ 09:21:49
Postat av: Isabella

Kärlek!

2009-06-17 @ 16:32:23
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0