Lite allmänt så där

Jo men visst, sörru. Nu är man hemkommen från storstaden. Hade kunnat i och för sig stanna kvar där, men men... Det är som jag sagt tidigare: En stad i min smak.

Vi blev hämtade av syrrans man. Den karln gillar ju att åka bil. Otroligt! Men vad vet jag, jag har ju inte ens körkort. Det kanske är skönt och mysigt att åka bil? Jag vet i alla fall, att det är förbaskat skönt att vara medpassagerare. Sitta bredvid och njuta av färden. Nice.

Jag har ont och det svider... Brände mina bakben idag. Inte skönt alls.

Låg en stund på förmiddagen/lunchen och läste. Det fläktade så skönt att jag inte ens tänkte tanken på bränd hud, men nu får jag erfara det i stället. Hualigen! Inte skönt alls. Det stramar, svider, bränner och är ömt.  Inte skönt alls (för 150:e gången). Det var meningen att jag skulle ta det lugnt med solen. Förbaskade vind, som förvillade mig och fick mig att ligga lite för länge. (Nä, jag har inget eget ansvar...)

Jaja, det ska bli skönt att lägga sig i sängen. Får sova på magen hela natten.

Var har jag lärt mig av det här då? Jo, "tro inte att vinden är din vän..."

Gonatt och sov gott, alla goa människor!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja, det är lätt att bränna sig när vinden friskar i lite.. Det misstaget har man gjort några gånger!! Det bästa är ju alltid trots allt att smörja in sig hihi



Ha en fin kväll

2009-07-01 @ 19:29:09
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0