Trumpinnarna jobbar febrilt

Jausa, jausa!

Hemkommen från jobbet. Cyklat tur och retur Torshälla. Herrejössesamalia, vad mina ben jobbade. Jag lånar mammas cykel och den har bara ett läge...lätt läge. Ja, ni hajar vad benen jobbar. Det är som en 10 km lång trumvirvel för benen.

Och jag trodde inte att jag hade alla dessa muskler. Har upptäckt nya..i alla fall de jag låtit vila en längre tid. ;) Myyycket lång tid, uppenbarligen.

Hann ju bli lite irriterad på människor som inte ser var och hur de går/cyklar. Fan, vissa tar ju upp både gångbanan och cykelbanan och sen ser de förvånade och ilskna ut när jag kommer cyklandes på cykelbanan och tacksamt vill att de ger åtminstone liiite plats för mig att komma förbi. Eeeh, I don´t get it..?

Ja, se människor. Underbara som alltid.






http://www.gifmania.se/disney/nigthmare-before-christmas/jackpump.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0