Trosa

"Vi var på upptäcktsfärd i Trosa och hittade Snipan."

En underbar kommentar á Isabella.

Förklaring: Vi hittade ett vandrarhem i Trosa som heter Snipan. Jag tog en bild med min mobil, men då jag inte kommer ihåg min pinkod så kan jag inte bluetootha mina bilder till Isabella . (Laddarsladden vet jag inte var den är) Den bilden kompletterar jag med senare.

Trosa är en underbart vacker och gemytlig stad. En stad värd att bosätta sig i, måste jag erkänna, även om jag nu inte skulle vilja bosätta mig i en mindre stad än Eskilstuna...;) Men det går ju inte att mörka det faktum att det är en liten stad lätt att bli förälskad i.

Vad jag fick med mig? En aura av vitlök... Vi åt på Rhodos Kolgrill och givetvis var en del av rätten lite (mycket) obligatorisk tsatsiki. Är det grekisk mat så är det.

Varmt, skönt, vacker omgivning, historia, trevligt sällskap, dvs en helt underbart skön dag. Vad mer kan man begära en onsdag som denna?


Underbart,eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0