Plugg i helgen?

Nä, det blidde inte plugg i helgen. Mamma lockade mig på villospår. Vi tog en tur till Malmamarknaden, för att sedan avsluta kvällen med att dricka lite rödvin hemma hos henne. Kvällen var mysig och vinet smakade uppenbarligen gott... Vad som var mindre roligt var måendet dagen efter. Det var någon elak jävel som försökte knacka hål i huvudet på mig och av någon konstig anledning smakade inte maten speciellt gott heller.

Förstår inte.

Och törstig var jag. Jag som trodde att jag fyllt vätskedepåerna dagen innan. Tydligen inte med rätt vätska.

När jag låg och vältrade mig i självömkan, tänkte jag i mitt stilla(?) sinne:"Aldrig mer!" 

Jaja, och det har man ju aldrig lovat sig själv förut...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men vilken otrevlig en som vill banka hål i huvudet på dig!!

Ja, aldrig mer har man sagt några gånger. Tänk så man kan ljuga för sig själv hihi



2009-07-27 @ 21:15:23
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0