Godismat

Nu bär det av hem till mamma och få i sig lite mat.

Hur kommer det sig att maten alltid smakar lite extra gott när någon annat gjort den? Givetvis förutsätter det att kocken är duktig, vilket hon är i det här fallet. Otroligt duktig och självkritisk. Ibland undrar jag om vi äter samma mat, när hon börjar tala om att det "..kanske fattas lite...skulle ha behövts.."osv. Där sitter man och njuter av en kulinarisk, gourméaktig upplevelse utan dess like och hon säger att något fattas!
 
"Lägg av, mamma!" svarar vi alla i en kör.

Smaklig måltid, till er alla, när ni väl äter...igen!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag åt grillat idag som sambon gjorde.. Alltid lika gott :-)

Visserligen stod jag för potatisgratängen så helt arbetslös var jag inte hihi



2009-07-25 @ 22:46:20
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Jag älskar dig ockso

mamma

2009-07-26 @ 01:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0