En helt vanlig tillvaro

Det är onsdag och jag är trött som en bäver. Sitter och väntar på att Isabella ska bli klar med maten och planerar en tidig i-säng-och-sova, vilket givetvis inte kommer att hända, då jag förmodligen kommer att piggna till mot kvällningen.

Jag skulle behöva plugga, men fan vad det är svårt att hitta motivationen just nu. Igår var det samma sak. Isabella och jag hamnade en kortis på stan för att sedan gå över till Dick och Helena på en fika. Lilla Tyra var där. Vi blev kvar längre än planerat. Isabella ska dit ikväll på en tjekväll med Tyra och Helena.

Evelina är iväg och campar med syrran och company, plus mamma. Jag tror de hamnade i Leksand någonstan till slut. Själv ska jag...studera. (Garvar högt för mig själv). Nåja tanken är ju att jag ska göra det. Tiden rusar iväg och jag måste få in uppgifterna.

Jaja, motivationen kommer väl smygandes som en snigel, någongång.

Hej hopp snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0