Uppesittarkväll

Jaha, en uppesittarkväll/-natt blidde det. Å andra sidan så blir det uppesittarnatt ofta. Jag ska tänka på refrängen och lägga mig och läsa min underbara (läs in sarkasm i det här) bok - Brott och straff. Om jag inte somnar innan så är det lite av en garanti att jag kommer att göra det då. När jag väl börjar läsa...

Imorgon (läs:idag) ska jag träffa Sofia, min underbara fd kurskamrat. Hur ska jag palla denna termin utan mina underbara baskamrater från förra terminen? Det var en fröjd att få studera med dem (eller vad vi nu gjorde emellanåt). En timmes arbete lyckades vi dra ut till flera timmar. Men vi utförde det arbetet vi skulle plus lite till. Vi var effektiva även om vi snackade jävligt mycket.

I alla fall. Det ska bli nice och se henne.

Jaja. Alla ni goa människor får kasta er in i drömmarnas värld. Jag hoppas det bara är fina och vackra drömmar som besöker er i natt.

Kramia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0