Ingen lag

När det kommer till sex, så anser jag att vad varje vuxen tillsammans med en annan (eller flera) frivilliga vuxna väljer att göra innanför sina egna väggar är deras ensak. Om de tycker om att piska varandra, kissa/bajsa på varandra, ha gruppsex, stå på huvudet och försöka ha sex, hänga upp och ner och försöka ha sex, ha kalsongerna på huvudet när de har sex, ha det på taket, i trädet osv, så skiter jag faktiskt fullständigt i det. För dem är det normalsex,  MEN när man drar in och utnyttjar värnlösa barn, vuxna och djur tycker jag tammefan att det går för långt. Det är däremot onormalt. Bortom all sans och förnuft.

I Sverige är det inte förbjudet att ha sex med djur. Å, detta underbara, liberala Sverige tycker att det är varje mattes och husses rätt att utnyttja deras värnlösa djur för lite förlustelser. Vidrigt! Vi har lagar som talar om att vi inte har rätt att kränka, ytnyttja osv barn och vuxna, men våra djur får vi i princip behandla hur som helst, utan några åtgärder.

Jämför jag människor och djur nu? Nej, jag behöver inte göra det. Jag anser att det är solklart att vi ska beskydda de svaga och försvarslösa, vare sig de är människor eller djur, på alla möjliga och bästa sätt.

Sverige är, lilla paradiset, för dem som vill både ha sex med djur och göra djursexfilmer. Vad är nästa grej? Göra som danskarna, starta djurbordeller?

Å andra sidan...det kanske finns här redan...

Kommentarer
Postat av: mma

Så rörande enig man kan vara jämt. Skriv något som jag kan protestera emot!

2009-08-21 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0