De vackra tre

Här är the one and only-tjejerna. De som förgyller min vardag och ser till att tinnitus inte kommer helt utan förvarning.


Isabella och Evelina. (Kryssning ht - 08)


Josefin och Isabella. (Kryssning ht - 08)


Josefin är idag mörk och har lugg. Den här ljusa färgen är hennes egen hårfärg, men jag ska förtälja att den mörka färgen hon har idag passar henne minst lika bra. Säg mig, vad passar inte en skönhet?

Att hitta foton på Josefin och Evelina är lite svårt då de har en tendens att hålla sig undan kameran. Tjaa, plojfoton hittar jag hur mycket som helst, den ena galnare än den andra, men de vill de inte sätta ut...än.
 
Och Isabella, min skönhet, hon fastnar på alla foton. ;)

Kramia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0