Början

Jaha, efter viss tjat från min äldsta dotter ska jag nu börja blogga. Det får bli en liten mjukstart, då jag börjar med att tacka Therese för att hon stylat min sida. Enkelt och fint blev det. Det är väl tur att man har människor omkring sig som har lite tålamod med appareter som denna. Själv förstår jag inte varför den aldrig lyder mig. Varför den sällan lyssnar på vad jag har och säga. Det sägs ju att datorer ska vara så intelligenta, men jag undrar jag...

Jag kommer att ha en gästbloggare - min yngsta dotter. Det ska bli intressant att vad hon har att tillägga/säga. Jag hoppas vi får ta del av hennes underbara och roliga kommentarer och funderingar. Jojo, ibland undrar man vad som försiggår i denna hjärna, men många goa skratt får man. Å andra sidan så har ju den äldsta samma tendenser. Hmm, kanske något de fått i sig via bröstmjölken. Vad vet jag.

Nåväl, nu måste jag göra lite nytta i hemmet. Inte kul, men ett välbehövligt

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, det går i släkten mamma :D

älskar dig!

2009-04-02 @ 18:13:31
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/
Postat av: isabella

äntligen, som vi har väntat! nu måste du börja uppdatera oftare mamma! :D älskar dig!

2009-04-02 @ 18:44:27
URL: http://isabellapettersson.blogg.se/
Postat av: Ullis

Välkommen in i bloggvärlden! Men akta dig...det är beroendeframkallande =)



Kram Ullis

2009-04-03 @ 16:07:41
URL: http://ulrikajohansson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0